Jataluwih

Jataluwih  •
Vanochtend zijn we weer verder gereden opzoek naar een nieuwe plek. 🏞️ Een mooie tour met veel klimmen en dalen, Max gromt lekker als we een stijle helling nemen. Je voelt dat deze 155 cc motor ons met gemak naar boven brengt. Wel een beetje een jongens ding 🤭maar ik geniet ervan. 🏠 De eerste home...

Ubud

Ubud  •
Het hol van de leeuw,... UBUD. Levendig & druk. Warm & vochtig. Vandaag is het 34° 🥵. We doen dus niet te veel. Meer touristen dan lokale, maar te mooi om links te laten liggen. Ons nieuwe hotelletje ligt gelukkig in een groene jungle. Lijkt ons geen verkeerde stek Maar even de nacht afwachten🙄

Mt Batur

Mt Batur  •
Avontuur op de scooter Veel haarspeldbochten, klimmen en dalen. Nu uitrusten in groentetuintje aan de voet van vulkaan Batur. Een lekker gegrilld kippetje dat we 2 uur van te voren hebben besteld en verse groente (Gado Gado)

Sidemen

Sidemen  •
Vanochtend vroeg(9uur) rijstveld wandeling met gids. Op de achtergrond de vulkaan Agung. We hebben besloten om 4 dagen in Sidemen te blijven, dit is toch wel een van de mooiste plekjes van Bali vind ik.

Semkumpul

Sekumpul  •
De scooterrit gaat langs de kust naar Semkumpul. Naar homestay.... Die je via Booking. Com kunt boeken.

Start

Munduk Start  •
Made Asmin is een fijne plek, met een geweldig uitzicht vanuit de slaapkamer. Vanaf Munduk begint het scooter avontuur. Vandaag de scooter uitproberen en een jungle wandeling in de buurt van de Twin lakes. Onderweg valt er wel wat regen maar tijdens de wandeling is het droog.

Munduk

Overnachtingen Made OKA Homestay, mooie wandeling door de rijstvelden. bekijk de video op http://www.discoveringpen.eu/bali/