Bilbao

33-Overnachting dag 33  •
Caperplek Bilbao (2) Nog een nachtje Bilbao, met een schitterend uitzicht over de stad tijden ons Camperdiner

Gijón

31-Overnachting dag 31  •
Camping Deva. Prima voorzieningen. Wel prijzig voor dit seizoen €30 per overnachting

Carmenes

30-Overnachting dag 30  •
Camperplek in de bergen. Douche toiletgebouw met stroom? Gratis

Villaseco de Los Reyes

29-Overnachting dag 29  •
Camperplek bij zwembad/sportveld. Wij hadden stroom Gratis plek met 1 stroompunt. Prima

Salamanca

28-Overnachting dag 28  •
Camping Ruta de la Plata, eigenlijk gesloten maar we mochten na contante betaling toch overnachten. €20 incl. electra en sanitair. Het was eigenlijk een prima wintercamping voor Camperaars.

Lourical do Campo (2)

27-Overnachting dag 27  •
Quinta do Vale Verde. Nog een nachtje in de boomgaard van Michel en Mirande. Een regenachtige dag waar het kopje koffie bij de openhaard van de bewoners zeer aangenaam was. Het voelde als spannende verhalen rond het kampvuur.

Lourical do Campo

26-Overnachting dag 26  •
Quinta do Vale Verde. Self supporting boomgaard van Nederlandse eigenaren die een plekje ter beschikking stelde. Duidelijk mensen met een passie die hun droom vervullen.

Povoas e Meade

25-Overnachting dag 25  •
Camperplek op een boerderij, een zeer vriendelijke Portugees Nederlands spreken dame. Leuke informatie over haar kurkeiken-plantage.

Messejana

Nog een nachtje op de Quinta de OdeLouca en een wandeling naar Monchique Serra

Sao Marcos da Serra

21-Overnachting dag 21  •
Camping Quinta de OdeLouca Een zeer natuurlijk gelegen rustige camping. Gerund door een n Nederlands echtpaar, zeer vriendelijk ontvangst en een prima plek.

Isla Cristina

20-Overnachting dag 20  •
Een volle Camperplek, we hadden het laatste plekje. Aan een lagune en aan de wc. Al met al een plek met wisselende ervaringen

Doñana-2

19-Overnachting dag 19  •
Nog een nachtje op de familiecamping vlakbij het Doñana park Het is oudejaarsavond

Doñana

18-Overnachting dag 18  •
De camping vlakbij nateral reserve Doñana. Een echte familie camping, op loopafstand van toch wel een mooi vogelpark (zwarte Ibissen en Flamingo's)

Vlakbij Malaga

17-Overnachting dag 17  •
Camperplek vlakbij een snelweg, erg lawaaiig.

CasaBermea

16-Overnachting dag 16  •
Een particuliere camping/camperplek boven op een berg in de buurt van Malaga. Geen eigenaar te bekennen. De oprit is tricky, zeer stijl. Maar het uitzicht is TOP

Del Rey

15- Overnachting dag 15  •
Camping Del Rey: Vlakbij het bekende wandelgebied Del Rey. We stonden op een plek voor campers met zeer kleine plaatsen tussen de buurman was hooguit 50cm.

Los Villares(2)

13-Overnachting dag 13  •
Nog een nachtje op Camping Los Villares

Los Villares

11-Overnachting dag 11  •
De Camping Los Villares ligt in een bosgebied op een berg vlakbij Cordoba. Fijne camping

Medina

09-Overnachting dag 9  •
Camping Medina, deze camping ligt halverwege onze Discovering tour van Caseres naar...

Camping Monfraque(2)

08-Overnachting dag 8  •
Ondanks het sobere verblijf, besluiten we nog een nachtje te blijven, dan kunnen we een hele dag besteden aan de omgeving van Monfraque

Camping Monfraque

De Camping ligt dichtbij het Natuurpark Monfraque. Ruime plek met stroom, geen bereik zowel voor wifi als mobiel bereik nul. Erg rustig en 's avonds stikdonker

Camping El Astral

07-Overnachting dag 7  •
Camping El Astral ligt in Tordesillas, ruime plek en rustig Prijs €26

Arguedes

05-6 Route-dag 5 & 6  •
Een Camperplek zonder stroom over andere voorzieningen, maar dichtbij of bijna in Bardenas Reales. Camperplek is gratis

Dag 4: Camping Olite

Het is 's nachts nog -2 dus we nemen nog een camping met electra Wifi is slecht, douche en toilet in prive cabine Wij geven deze campingplek 3 sterren.

Camping La Chivelle, Capbreton, FR

03-Overnachting dag 3  •
Grote Camping, er zijn niet veel campings open in deze wintermaanden. Deze is prima, ruime plek onder de bomen (wel wat herrie als het regent) heerlijk warme douche. €16,45 incl electra

Camping La Motte, Le Fouilloux FR

02-Overnachting dag 2  •
Mooie plek, ruime plaats. We waren met 2 buscampers de enige op deze camping Sanitair is sober, warm water was niet werkzaam, dus douchen was geen optie Prijs €16,- incl electra (6 amp)

1e Overnachting

1e overnachting  •
Dit was onze eerste overnachting in -4 graden. Gelukkig was de Franse eigenaar zeer bereidzaam om een gebrekkig frans sprekende nederlander zo goed mogelijk te helpen